خانه درخواست مشاوره سوالات متداول تقویم مالی 02144860484 09194205207
× خانه خدمات حسابداری پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان خدمات مالیاتی خدمات حسابرسی مشاوره مالی مشاوره مالیاتی درخواست مشاوره سوالات متداول تقویم مالی 02144860484 09194205207
نحوه-محاسبه-هزینه-سربار-برای-شرکتهای-املاک-و-مستغلات

نحوه محاسبه هزینه سربار برای شرکتهای املاک و مستغلات

در این مقاله به چگونگی محاسبه هزینه سربار برای مشاغل مشاورین املاک و مستغلات میپردازیم.

نحوه محاسبه هزینه سربار برای املاک و مستغلات

نحوه محاسبه هزینه سربار برای شرکتهای املاک و مستغلات

 

مدیریت مشاغل املاک و مستغلات مسئولیت های زیادی را به همراه دارد. از شبکه سازی با مشتری و نظارت بر روند بازار گرفته تا حفظ حسابداری خوب، صاحبان این نوع مشاغل چیزهای زیادی برای مدیریت و تغییر دارند. محاسبه هزینه های اضافی برای کسب و کار شما میتواند به ییکی دیگر از ماردی در لیست کارها تبدیل شود. علی رغم اینکه تعداد زیادی رقم برای ردیابی وجود دارد، محاسبه سربار چیزی است که نمی توانید از آن صرف نظر کنید. اگر احساس می کنید که توانایی مدیریت محاسبات ریاضی را ندارید، با خواندن این مقاله تشویق به یادگیری میشوید. محاسبه سربار زمانی معادله ساده می شود که بدانید شامل چه چیزهایی میشود و چگونه اعداد را اداره کنید.

در این راهنما، اصول محاسبه سربار را بیان خواهیم کرد تا در زمان مدیریت هزینه های کسب و کار راحت باشید.

 

هزینه سربار چیست؟

اصطلاح هزینه سربار مخارجی را توصیف می کند که یک صاحب مشاغل یا صاحبخانه به طور منظم با هدف پیشبرد عملکردهای کسب و کار متحمل می شود. سربار با محصول یا خدماتی که یک تجارت ارائه می دهد مرتبط نیست. در عوض، این هزینه ها به حمایت از تلاش های تجاری به روش های دیگر انجام می شود.

 

چرا محاسبه کل مهم است؟

متخصصان املاک و مستغلات باید خود را صاحب مشاغل در نظر بگیرند و هزینه ها را بر اساس آن اداره کنند. دلایل این موارد عبارتند از:

سربار کل شما شاخص سلامت مالی در تجارت شما است

هزینه های سربار مشخص می کند که کجا خرج می کنید و چه چیزهایی را می توانید اصلاح کنید

هزینه اضافی می تواند بر روند شما تأثیر بگذارد و مجموع درآمد را تغییر دهد

نمونه هایی از هزینه های سربار در املاک و مستغلات

نمونه هایی از هزینه های سربار بر اساس نوع کاری که انجام می دهید متفاوت است. به عنوان مثال، هزینه های یک نماینده متفاوت از یک مدیر املاک خواهد بود. به همین ترتیب، یک سازنده ملک تجاری با هزینه های عجیبی روبرو خواهد شد.

در لیست زیر شش مورد از متداول ترین هزینه های سربار که نمایندگان می توانند در طول مشاغل خود حفظ کنند خلاصه می شود.

 

دوره های آموزشی

قبل از اینکه شما یک نماینده مجاز شوید، باید دوره های آموزشی مورد نیاز را برای آمادگی برای گرفتن مجوز بگذرانید. بسیاری از این دوره ها با توجه به نیازهای محلی انجام می شوند. شهریه و سایر پرداخت ها را پیگیری کنید تا در اولین سال کاری خود گزارش دهید.

 

حق مجوز و امتحان

برای تبدیل شدن به یک نماینده مجاز، باید در یک امتحان رسمی شرکت کنید و هزینه مجوز رسمی خود را پرداخت کنید. علاوه بر این، ممکن است هزینه های مجوز دیگری نیز بسته به شهر شما باشد. هر زمان که شما در یک امتحان شرکت می کنید یا مجدداً امتحان می کنید یا هزینه صدور مجوز را پرداخت می کنید، این یک هزینه سربار محسوب می شود.

 

پرداخت های کارگزار محلی

اکثر نمایندگان جدید تحت چتر یک کارگزار محلی فعالیت می کنند. از مزایای این راه اندازی می توان به تجربه کاری، راهنمایی و همراهی کارگزار با هزینه های اداری اشاره کرد. در ازای این کار ممکن است از شما هزینه یا درصدی از هر فروش را که سربار در نظر گرفته شده است بپردازید.

 

عوارض انجمن های حرفه ای

سایر هزینه های مستقیم شامل عوارضی است که برای عضویت و سایر سازمان های حرفه ای پرداخت می کنید. خواه این هزینه ها ماهیانه باشد یا سالانه، حتماً آنها را به عنوان هزینه های توسعه حرفه ای پیگیری کنید.

 

بازاریابی و تبلیغات

به عنوان یک حرفه ای، عمده هزینه های اضافی شما ممکن است شامل بازاریابی و تبلیغات باشد. این رسانه ها به شما کمک می کنند که مشتریان جدید ارزش خود را بشناسند، هدایت های جدیدی ایجاد کنید و از تلاش های کسب و کار خود به عنوان یک مدیر کل پشتیبانی کنید. بسیاری از کارگزاران، سرمایه گذاری زیادی در این هزینه سربار خاص انجام می دهند تا بتوانند خود را در بازار محلی تثبیت کنند.

 

هزینه های مستقیم در مقابل هزینه های غیرمستقیم

شرکت های املاک و مستغلات ممکن است هزینه های مستقیم و غیرمستقیم را در هنگام ادامه کار، خدمت به مشتری و غیره به خود اختصاص دهند. برخی از هزینه های مستقیم شامل نیروی کار، مواد بازاریابی و حمل و نقل است. برخی از هزینه های غیرمستقیم ممکن است شامل مالیات بر دارایی، آب و برق و هزینه های مشاغل مرتبط با مالیات باشد.

برای محاسبه سربار کل خود، می خواهید تمام هزینه های سربار، هزینه های مربوط به مالیات، هزینه های اداری، هزینه های مربوط به زمان یا هرگونه هزینه سربار دیگری را که در کسب و کار خود جمع کرده اید جمع کنید.

 

محاسبه هزینه سربار برای املاک و مستغلات در 3 مرحله آسان

اگر فکر می کنید که چگونه در کسب و کار خود محاسبه هزینه های اضافی را انجام دهید، خبر خوبی وجود دارد لازم نیست روند کار طاقت فرسا باشد. در واقع، می توانید آن را به سه مرحله ساده تقسیم کنید تا تصویری دقیق از وضعیت سربار منحصر به فرد خود بدست آورید.

 

1. هزینه های خود را پیگیری و طبقه بندی کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که هزینه های ضروری خود را ذکر کنید. این لیست باید شامل هر آنچه برای تجارت خود به یک تجارت عادی نیاز دارید، باشد. لیست فوق را برای هزینه های سربار معمول در نظر بگیرید و در هزینه های معمول خود به دنبال این موارد باشید.

پس از داشتن لیست جامع، شروع به دسته بندی کنید. ممکن است متوجه شوید که برخی چیزها بیشتر شخصی هستند تا مربوط به تجارت.

 

2. هزینه ها را به تعیین هزینه های بیش از حد مجاز اضافه کنید

بعد فقط هزینه های اساسی را جمع کنید. این یک هزینه پایه برای کل هزینه های شما برای حفظ تجارت شما در هر ماه فراهم می کند. هزینه کل شما حداقل مبلغی است که برای ادامه کار در تجارت خود نیاز دارید.

 

3. نرخ سربار خود را محاسبه کنید

در آخر، نرخ سربار خود را با تقسیم هزینه کل (ماهانه) بر کل درآمد ماهانه مورد انتظار خود محاسبه کنید. به عنوان مثال، اگر ماهانه 1 ملیون تومان هزینه داشته باشید و انتظار داشته باشید 10 ملیون تومان دلار کارمزد یا درآمد ماهانه دریافت کنید، تقسیم و ضرب در 100 خواهید کرد. نتیجه این می شود 10٪ سربار.

 

هزینه های سربار را با استرس کمتر محاسبه کنید

یادگیری نحوه محاسبه هزینه های سربار می تواند تغییر دهنده بازی برای تجارت شما باشد. در املاک و مستغلات، ممکن است مجبور نباشید کارهایی مانند نیروی کار یا تولید را مدیریت کنید، اما همچنان ضروری است که به نحوه عملکرد کسب و کار خود ادامه دهید.

 

 

دانستن درصد سربار خود به شما امکان می دهد تا از نظر حمایت از اهداف نهایی خود، هر ریال را به کجا برسانید. با ردیابی دقیق، دسته بندی و انجام برخی از محاسبات ریاضی سریع، می توانید کنترل هزینه های کسب و کار خود را پس بگیرید و قدم قدم به جلو پیش بروید.

ارسال نظر

نظرات کاربران